|
1. قرآن کریم. 2. آقایی، محمدرضا، «جستاری در جریان شناسی تفسیر معاصر با تأکید بر دیدگاه محمد احمد خلف الله»، پژوهشنامه علوم و معارف قرآن کریم، شماره5، زمستان 1388ش، ص121-136. 3. حنفی، حسن، الدین و الثوره، قاهره، مکتبه مدبولی، 1981. 4. حنفی، حسن، الاسلام و الحداثه، لندن، نشر ساقی، 1990. 5. خلف الله، محمد احمد، القرآن و الدوله، بیروت، دارالکتاب العربی، 1981. 6. خلف الله، محمد احمد،النظام السیاسی الإسلامی للدوله القومیه، بیجا، نشر الکاتب ، 1966. 7. خلف الله، محمد احمد، العروبه و الدوله العلمانیه، لبنان، نشر المستقبل العربی، العدد 5، بیتا. 8. خلف الله، محمد احمد، القرآن و التنظیم السیاسی، قاهره، نشرالکاتب، 1973. 9. خلف الله، محمد احمد، آراء و مناقشات: التراث و التجدید، لبنان، نشرالمستقبل العربی، 1981. 10. خلف الله، محمد احمد، مفاهیم قرآنیه، کویت، نشرعالم المعرفه، 1984. 11. خلف الله، محمد احمد، وظیفه الدواه فی المجتمع قرآنی (2)، قاهره، نشر الکاتب، 1973. 12. طیب حسینی، سید محمود، «نقدی بر استدلال خلف الله در باب وجود قصه اسطورهای در قرآن»، مجله قرآن و شناخت ، شماره 3، بهار و تابستان 1388ش، ص144-168. 13. عبده، محمد، مقدمه شرح نهج البلاغه، قم، نشر المکتب الاعلام اسلامی، 1375ش. 14. عرب صالحی، محمد و فریده پیشوایی، «منابع استنباط احکام از نظر محمد احمد خلف الله و نقد آن»، پژوهشنامه مطالعات تطبیقی مذاهب فقهی، شماره ۴، پاییز و زمستان 1401ش، ص۲۱۰ – ۲۳۴. 15. عماره، محمد، الاعمال الکامله للامام الشیخ محمد عبده، بیروت، نشر المؤسسه العربیه، 1980. 16. گلی، جواد و حسن یوسفیان، «جریان شناسی نومعتزله»، معرفت کلامی، ش3، پاییز 1389، ص115-142.
|